mys

Sitter med tända ljus en stor filt och bara har det mysigt, just nu skulle jag inte kunna ha det bättre. Drog igång en film för en timme sedan nu m´ste jag röra på mig lite om jag inte ska somna så då passar jag på att blogga lite.

Det var super skönt att vara ute och promenare men idag lika som igår är det typ omöjligt att komma fram överallt runt universitetet. För ni som inte vet så har det varit en matematik seminarium då det har kommit forskare, lärare och annt folk från hela sverige för att vara med på den. Jag har för mig att det var över 4 tusen personer som var anmäld till seminarium dagarna. Vissa som skulle bo på hotell har fått lov att bo i övik (ca 10mil härifrån) och pendlat varje dag till umeå. Så ni förstår att det det är folk överallt, men idag var sista dagen så på måndag är det nog som vanligt igen på universitetet.

ne nu ska jag fortsätta kolla på film
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0