tillbaka

ja jag har nu fått tillgång till min blogg igen efter det som har hänt. men det var ju tur i alla fall att det inte har blivit någon större skada här på bloggen, om man nu räknar bort att jag då inte har fått tillgång till den.





ja jag kanske ska berätta för en som inte är så med, att jag fick något eller någon efter mig som troligen inte tyckte om det jag skrev. så att säga så blev ganska många av ställena jag är på hackade eller försökt att bli hackad. Den här bloggkontot var en av dom som blev hackad.
sen kan jag även svara på dom frågan om det var den här bloggen som jag blev hotad på och svaret är nej, det var på en av mina andra bloggar. Så nu behöver ni inte oroa er för att ni har missat något.

jag kan ju säga som avslutning att jag mår bra och har inte tagit åt mig av det som har hänt. Så jag kommer nog köra på som vanligt och hoppas att den som har gjort detta kommer åka fast. Ska försöka att komma ihåg att berätta om det händer något i utredningen, men ni får inte ha för höga tankar om det då jag har lite problem att komma ihåg det jag lovar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0