flyttat

ja vad ska man säga nu har jag på börjat mitt vuxna liv med att flyttat hemifrån. Lägenheten var väll inte riktigt som jag hade förväntat mig men nu har jag vant mig med den i alla fall. kommer nog bli ganska snygg när man har fått göra i ordning lite. Köket är väll det enda som gör att jag känner att jag inte kommer bo här hur länge som helst. men i alla fall till man har hittat något bättre kan jag nog tänka mig att bo här.

jag kom nyss hem ifrån en promenad för att kolla området. jag kan ju inte säga att jag direkt har ett bra lokalsinne när man kommer till nya ställen. men med en karta i högsta hugg så hittade jag hem igen i alla fall. det var bara lite klurigt då det helt plötsligt var vägarbete o man hamnade på en annan väg än den man från början gick på.

men i alla fall så har jag nu bott här i 4 timmar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0