glömmt bloggen

jag måste vara sveriges sämsta bloggaren som glömmer min stora blogg.

Men vad har igentligen hänt sen jag bloggade sist. ja inte så mycke kan jag säga, har haft skola, skola och ännu mer skola. men det är väll så när man ska kalla sig student. men jag vill också göra så mycke jag kan nu så att jag i alla fall kan få någon dag ledigt under jul och nyår. Så just nu så försöker jag beta av den hög av böcker som jag har men just nu så minskar den inte utan växer bara mer och mer. Så igentligen vet jag inte vad jag gör för fel, men jag kämpar på så nån gån g måste den börja minska tycker jag.

just nu sitter jag och dunkar musik och försöker komma igenom alla kommentarer som jag har fått. så alla ni som har kommenterat så lugn jag har inte glömmt er =)

sen vill jag också tacka för alla kommenterer jag fick efter min cykleolycka =) dom ska jag självklart också svara på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0