bra dag

vissa dagar är bara dåliga och allt går åt skogen och det kiänns som att man har bara motvind hela tiden. men vissa dagar så går allt bara på räls och allt går super bra och man har vinden i ryggen.

en dag när allt går bra är nog idag. det ända som inte gick som jag hade hoppas är nog provet men det gick i alla fall inte åt skogen. men annars så har skoldagen varit helt OK och mitt viktiga möte SUPER BRA och jag har fått sommarjobb till sommaren på ett stället som jag har velat jobba på länge men inte vågat söka på. men nu är det fixat och man får hoppas att det blir bra också.



när jag nyss loggade in på bloggen fick jag veta att jag har vunnit en dagens blogg som jag nog aldrig har gjort förr. så jag är bara glad idag och mitt humör kan inte bli sämre av att det bara är en dag på skolan och sen får man vara ledig i en hel vecka.


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! ;) Jag kollar på film och svarar på kommentarer :D Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-03-04 @ 11:20:09
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0