fredag kväll

jag har inte hunnit skriva något sen jag kom hem. men jag ska sammanfatta dagen åt er. imorse så var jag uppe på vårdcentralen och tog vaccin mot hepatid A så att jag kommer iväg på resan och sen så pratade jag med läkaren om min astma (bara en årskontroll).
När jag var klar uppe på vårdcentralen så gick jag ner på stan för att handla LITE kläder. Men jag fick med mig ganska mycke hem så jag behöver nog inte handla nå mer på några månader. I alla fall så sprang jag på stan i nästan fyra timmar, innan jag gick till min brors jobb. Jag fick åka med honom hem i hans snygga bil =).

När jag kom hem så åt jag och sen satte jag mig och kollade på en super bra film som jag värkligen vill tipsa er som inte har set den om. Den heter REMEMBER ME och jag har velat se den ganska länge. men nu hittade jag den på dvd och fick bara lov att köpa den.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 13:34:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0