trötter

jag kan inte riktigt fatta hur man kan vara så trött som jag är just nu. jag har nyss klivit upp och måste snart äta något om jag inte ska svälta ihjäl.

 

det gick i alla fall super bra att jobba igår. men det kan nog bero på att dom flesta som vi har just nu är så super pigga att dom klarar sig själv. men som jag vet så svänger det ganska fort till att bli jobbigt och tungt igen. men jag hoppas ändå att det kommer vara så här lugnt till på onsdag då jag slutar.

gud va träkig jag känner mig just nu när jag bara sitter och skriver om min praktik eller som jag säger jobbet. men ni får nog leva med det ett tag till för det är ju det ända som händer mig just nu. om man räknar bort att jag sover och äter, men det är ju ännu tråkigare. men ni får säga till om ni vill att jag ska skriva om det istället.

ne nu blir det frukost för lilla zandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0