kraslig

ja jag kan ju inte säga att jag mår toppen idag. det går i alla fall skapligt bra om jag sitter stilla och inte går ut. för då känner jag inte av den. men så fort jag får i mig den kalla luften som det är ute nu så är det som när man ska springa när det är kallt men inte värt upp riktigt. det värkligen river i lugorna och jag börjar därför att må illa.

just nu väntar jag bara på att klockan ska bli kvart i tre så att jag kan åka hem. men det är ganska länge kvar så det är bara att fortsätta att kämpa på här på skolan. jag önskar bara att jag skulle slippabehöva gå ut för att komma till bussen och slippa gå från busshålplatsen och hem.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det? ^^



Hade fullt upp df det blev ett sent svar men nu har jag sportlov :D Lycklig just nu ;*

2011-02-18 @ 14:19:38
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0