storm

Hade föreläsning im morse om krimitologi ganska intressant. Jag tycker att det är ganska intressant att läsa om brott o straff. funderat ett tag om jag istället skulla ha läst tex till domare eller advokat. men det kanske händer i framtiden.

efter det så gick jag o min basgrupp o såg på improvitions teater. super kul höll på garva ihjäl mig så jag fick ont i magen. tror att jag ska gå o se dom fler gånger om dom kommer till campus.

efter det så blev det lite basgrupps arbete innan jag tog mitt pick o pack o gick hem i det stormiga vädret. kan inte riktigt fatta att det kan blåsa så här mycke. jag som hade tänkt att gå ut o promenera men jag kände att det var nog jobbigt att bara gå hem.

så jag landade i soffan och kollade på skidskytte istället och det dög ganska bra för mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0