nervös

gud va skönt att det har äntligen blivit soligt idag. jag tror nästan att det har kommit flera meter regn på bara några dagar. men idag kom i alla fall solen fram och torkade upp allt regn igen. 

I alla fall slut pratat om vädret så har jag varit in till stan en sväng bara för att inte jag skulle sitta innen en dag till. så jag hadlade lite saker som jag ska ha till resan o till flytten. så nu kommer ni nog tro att jag är klar med packningen inför resan, men NEJ jag har nog inte packat hälften så jag kommer nog ha panik imorgon. Men just nu är jag i alla fall lugn tror inte riktigt att jag har fattat att vi ska fara. Sist jag var utomlands så gick jag på dagis o nu 14 år senare är det dags igen. Så fatta att jag är nervös, sen är jag också lite flygrädd så det gör mig lite mer nervös. Men jag kan nästan lova att det kommer gå super bra.


jag kan flyga, jag är inte rädd =)

Kommentarer
Postat av: Angela

jodå de är bra :)

2011-08-18 @ 13:23:47
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0