jag dör

gud va jag hatar springa. jag skulle kunna amputera bort benen bara för att ha en orsak till att inte springa. men nu har jag betämmt mig att bli hurtigare. som det kommer hända men man kan ju försöka. jag tänker i alla fall inte vara den som är långsamast längre. så jag ska börja springa träna.

men nu kanska ni undrar varför jag har precis just nu kommit på att jag är långsam. ja det var så att vi har ett springtest varje termin. då är det meningen att man ska bli snabbare men jag blir bara långsammare dom senaste testerna. men idag har jag i alla fall en orsk till att det gick kast. för det blåser så man tror att det ska bli storm eller nått.



hoppas att ni har det bra och är hurtig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0