flygaande katt

i morsen är jag nyss hade vaknat och gick förbi vardagsrummet. så såg jag en skugga på våran balkong. jag trodde att det var duvorna som har invaderat vår balkong i år igen. så jag tänkte gå och skrämma bort dom. men när jag kom till balkong dörre så upptäker jag att det sitter en katt där. ni fattar att man blir chockad när det sitter en katt på ens balkon när man bor på fjärde våningen. alvaligt så började jag fundera på om den hade flugit upp. men jag tror att det var grannens katt som hade gått på en bräda som går mellan balkongerna.

hur skulle ni har reagerat om det hade hänt er?


Kommentarer
Postat av: bella

haha fan va rädd jag hade blivit :O

2010-05-10 @ 19:18:44
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0