design

idag har jag fixat desigen på bloggen den förra var så ful. men nu är den nya här. tycker ni om den?
jag har varit ute och gott i det fina vädret. jag undrar bara finns det inte snygga gummistövlar. för jag tror det enda som skulle funka i sånt här väder.

jag ska snart gå ner på stan för att se dileva. jag tycker inte om honom. men man kan ju inte missa när man kan få se honom i värkligeheten. det kan bli ganska kul =).


100327 god morgon



nu har man vaknat ur skönhets sömn och förflyttat sig hit. jag är ledig idag som ni märker. men jag har inte planerat något än att göra. jag vill hålla dagen öppen för alla förslag på aktivitet. om det nu blir sitta här hela dagen eller gå på stan i snö ovädret får man se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0