ont

jag har lite ont just nu. men jag ska igentligen bara skylla mig själv. jag har varje sommar dom senaste åren försökt lära mig att stå på händer. det kanske är ett konstigt för er att fatta men jag bara vill lära mig. men i alla fall så försöker jag varje år. men det slutar varje år med att jag skadar mig på något sätt.

jag hoppas bara att smärtan kommer försvinna så jag kan fortsätta träna.
min käre bror tycker att jag ska lägga ut en madrass på gräsmattan som jag kan landa på. men jag tror inte det skulle hjälpa något när jag ändå landar på huvudet. det kommer sluta med att jag bryter nacken eller blir förlamad =)

ne slut pratat om mig hur har ni det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0