ledig

ja då har man varit ledig en HEL dag coolt va? det känns säå i alla fall. men det har varit en ganska lugn dag. det blev en sväng på stan där jag gick och köpte vinter skor på utförsäljning. annars så blev det inte så mycke roligt på stan. jag har varit hemma med min sjukskrivna mamma också lite. kul ne =(



jag komm på i morse att det bara är 4 veckor kvar till skolan börjar. gud va fort sommaren har gått. jag tyckte att det bara var för någon vecka sedan som man gick på sommarlov. men nu har man klarat av i alla fall halva och det har gått fort. så den andra halvan kommer nog gå lika fort. men det känns ändå som att man börjar  länkta efter att få vara med sinna kära vänner lite. men snart mycke snart så börjar man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0