jobba

ska snart i väg och jobba. resuyrsplaneraren ringde mig 9 i morse ochy jag är ju så dumm så jag kan inte tacka nej. man jag börjar bli lite less på att jobba nu. jag vill hälst bara få vara ledig i en vecka i alla fall. men det är nu bara typ tre veckor kvar innan jag har jobbat minna nio veckor. men jag kände när josse min  kompis hade arbetet klart att jag var ganska sugen på att bara vara ledig jag med. men men det är nog bara att gilla läget och inte ta på sig att jobba nio veckor nästa år.

men nu ska man se allt det negativa med något posetivt. jag får massor med pengar som man kan lägga på något kul eller gott som FIKA =)

ne nu måste jag gå ner och fixa lite mat till i kväll

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lindroth

svara gärna på dagens fråga :D

2010-07-22 @ 15:10:13
URL: http://cassandralindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0