hemma

japp då är man hemma igen. det känns som att man bor nästan på jobbet för jag är där större delen av dagarna. men så är det nog inte. men nu är jag i alla fall hemma och det känns skönt. ikväll ska jag bara ta det lugnt och det är helt klart ovanlöigt eller inte när jag är ledig. men men man kan inte vara på topp och igång hela tiden.



men det känns i alla fall helt klart skönt att få vara ledig i morgon. då ska jag SOVA tills jag vaknar i alla fall. sedan blir det bibblan innan jag går hem igen. det kan även bli lite stan också för jag får min stora lön på tisdag och då måste man veta vad man ska lägga pengarna på.



jag måste också hitta något till mamma. hon fyller ju år snart och jag vet allvaligt inte vad jag ska köpa. har något bra förslag på vad man köper åt sin mamma?? ne det kommer nog bli en sista minuten present igen. dom inte bra och hopn använder det inte. men det bästa med mamma är att hon blir glöad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0