vilken trafik

det har hänt en olyka på E4 ovan för vårt hus. så hela norgående körfället är avstängt.så all trafik gå just nu vi min gata. dom som har har kört eller gått förbi vet då troligen att det är ganska smal väg med många fart hinder. så när jag var ute så var det en lastbil som hade fasnat vid ett farthonder och bredvid den så hade en buss fasnat så ingen kom förbi.


snö strorm

gud va jag är less på snö just nu. kan det bara inte ta och sluta. jag saknar värkligen solen just nu men men man kan inte direkt göra så mycke årt saken. bara att vänja sig.

vad har ni för er då?


tråkigt

ibland önska jag att jag skulle kunna arbeta långsammare. jag sitter nu i alla fall och har inget att göra. jag gjorde klart  mitt arbeta förra lektionen. sån jag 'är helt klar just nu. jag är också skit hungrig. men det kan jag överleva.

efter lunch så ska vi ha simning. ganska kul. ja det är i alla fall roligare än att åka skridskor eller något sånt.



klar

ja nu har jag gjort nationella i matte. var grymt nervös imorse innan jag skulle göra den. men det gick faktist ganska bra. igentligen var det inte så värst svårt som jag trodde. men jag är nu glad att jag äntligen har gjort klart det så jag kan börja på matte B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0