vet inte

 
ja nu är man här igen. sitter på den vanliga platsen framför den vanliga datorn ovanligt. nej men nu ska man n´ju vara posetiv det är än fredag. om två timmar så slipper man skolan i sju veckor. jag vet inte om man ska vara glad över det eller inte. men än så länge så är jag glad. det kan ändras efter vägen.

ikväll kommer frida hem. hon ska jobba inna hon far och det tar 7 timmar att åka hem så hon är nog hemma någon gång i natt. jag vet inte varför hon kommer men det behöver man inte veta alltid.

efter skolan blir det troligen en sväng på cafe. för att drick en avskeds kaffe. vi kommer inte träffa ville på hela praktiken så det är lång tid när man nästan träffas varje dag.



fredag

nu är det äntligen fredag. jag har tyckt att det har varit fredag ända sedan i måndamorgon. men nu är det efter länktatde fredagen äntligen kommen. min energi som jag hade i början av veckan har nu för länge sedan tagit slut. men man får väll kämpa på ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0