träningsvärk

jag har avrit på ki box idag. jag tyckte atta det var skit kul men fasligt jobbigt. men som en person som jag känner såger så är träningsvärken man får av att träna är en bra belöning. men imorgon är det fredag kul va???

hälsopedagogik

sitter nu på hälsoped. ska försöka att skriva om en artikel som inte drírekt är den roligaste i värden. men man överlever i alla fall. 

prisutdelningen gick väll så där. jag van inget men det var i alla fall roligt. jag tippsar er alla om ni får skansen så gå och lyssna på kung henrry.

ska snart gå och fika eller något sånt med josse så vi kan fördriav tiden till vi ska träna.


prisutdelning

om ungefär en timme så ska jag på prisutdelning för en tävling som jag har varit med i. där får man veta vem som har vunnit och sen ska kung henry dela ut  priserna om jag har fattat rätt. men man har inte fårt veta vem som ska få priserna så det blir spänande. så jag hoppas att ni håller tummarna för mig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0