skrattar 31jan

 
sitter och kollar på tv samtidigt som jag sitter här. det är ett pogram som går på trean och hetter blåsningen. det är super jul noch just nu blåser dom en brottare (vet inte vad han hetter) men jag sitte och skrattar högt här med mig själv. brukar ni se på det.
jag har följt pogramet sedan det började i år. det har gått förut vet inte vilket år. men jag tror jag såg den då med. kul i alla fall. jag tycker att alla ska se på den.
men jag kannu säga att jag har blivit piggare i alla fall. det kan bero på pogramet eller annars så är det för att man skrattar.
kul hahahaha jag tycker ni ska kolla

favorit pogram 31jan

jag har hittat det pogram som jag nästan har blivit beroende av. men det konstiga me det är att jag har ingen aning om när det gå eller vilken tid. men jag råkar ändåä se pogramet varje vecka. det är ganska nysko. pogramet hetter "tabathas salon takeover". det handlar om en kvinna som försöker hjälpa salonger att få mer kunder och bli bättre. det är ganska kul att se på för alla klagar på kvionnan för att hon säger i från och förslöker hjälpa dom. ja det kanse inte låter så kul men det är hganska bra tidsfördriv om man ointe har något annat för sig. men allvaligt så vet jag inte när den går på riktigt. för ibland är det repric. någon som vet?


trött mitt problem 31jan

gud va jag är trött idag. jag skulle lugnt kunna gå ocvh lägga mig nu. men det skulle inte direkt bli så mycke bättre. för då kommer jag sova dåligt i natt och vakna tidigt. då blir jag bara tröttare i morgon.
därför måste jag försöka att hålla mig vaken i alla fall två timmar till.
jag önskar att jag skulle kunna dricka en kopp kaffe eller något sånt. men då blir det fel effekt. då blir jag pigg istället och kommer inte komma i säng och somna tid i tid. jag kommer då troligen ligga vaken länge isället och då leder detta till att jag blir trött imorgon.

så jag undrar om ni har något bra tips på hur man blir pigg en stund men inte för länge?

tårta 31jan

inlägg ifrån i går. jag kan tyvärr inte blogga på blogg.se hemifrån. för jag kommer inte in. men nu kommer blogginläggen ifrån i går. jag ska försöka att lägga upp inläggen som jag skriver hemifrån så snabbt som möjligt varje dag.

nu har jag klämt i mig lite tårta. den var ganska god mentyvärr så hade det blivit något fel när dom gjorde den. så den var en aningen lös också. men det funkade ändå att att äta.
nu ska jag ladda inför i morgon. det är skola och man skulle ha gjort en läxa till första lektionen. men så klart så har jag inte gjort den än. jag ärt ganska bra på att skuta upp saker tills det nästan är försent. men jag har ändå inget vettigt att göra idag så då kan man göra det. jag är ganska rött sedan i går då jazg satt uppe ganska länge och kollade på tv. men men man får ju skylla sig själv.
vad ska ni göra idag då?


klassen

kan man vara less på sin klass. ja det är jag i allla fall. jag är så himlans less på dom just nu. jag är ockås less på en av våra lärare som är ganska duktig eller rättare sagt så är han super duktig att hamna på sido spår. men det stora problemet är att han inte fattar att han hamnat där och bara fort sätter att prata om det. klassen gör ju självklart inte något åt det. dom tycker troligen att det är super kul. men det gör inte jag jag är så less less LESS på han och hela min klass. bland skulle jag vilja skrika åt dom men det blir inte direkt mycke bättre av det. jag har försökt att prata med han. men då blev det bara bättre en kortare tid. fötrslag på var man ska göra?

skolan

sitter nu på skolan. är lite less på vår samhells lärare som får lov att sluta tidigt när man minst vill det. men när man är så less på skolan så man bara vill därifrån så får han lov att köra hela lektionen ut. men men. sitter nu och väntar på att klockan ska bli tre så att jag kan gå ner på körskolan och köra lite. det är just nu ungefär en och en halv timme kvar och då slutade vi för en halv timme sedan.

det finns ingen vettig person kvar på skolan heller som vill hålla mig sälskap. tråkigt om jag säger det så. men men man ska vara glad ändå att vi fick sluta tidigt. det händer inte så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0