promenad vän

som jag sa i mitt förra inlägg så skulle jag ut och gå i det fina vädret. när jag jag är ute och går så brukar jag ha musik på. på något sätt brukar jag också gå och sjunga med till låtarna. men i alla fall så på ett ställe så var det en tjej som gick efter mig. plötsligt hör jag henne fråga vilken låt jag gick och sjöng på. sedan frågade hon var jag var på väg och om hon fick gå med mig. så jag fick en promenad vän helt plötsligt. hon hette maja och kom från något ställe söder ut. hon var här uppe på sitt sportlov. jag vet inte om det började nu eller om det slutar nu men ialla fall. men hon var trevlig och vi pratade om alla mellan himmel och jord. det var ganska kul att få någon att promenera med. jag som hade planerat att vara ute bara en timme. men plötsligtb hade det gått två så ni fattar. som synd var så kunde jag inte ta kort på henne. men vi blev bra vänner i alla fall.
 


lördag

god morgon
upptäckte nyss att solen lysser även idag eller jag tror i alla fall att den lysser för den har än inte kommit över hus taken. men det ser inte mulet ut i alla fall och det är ju tur. sitter nu i sängen och äter frukost. jag har det bara almänt myssigt. jag har inte planerat att göra något särskilt i dag. men det kommer ändå att bli något det lovar jag. eller det enda jag har planerat att göra är att gå ut. men det är ju en självklarhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0