ont

 
jag har fasligt ont i nacken idag. jag är inte riktigt säker varför. men det kan bero på badet igår och är då träningsvärk. men det kan också bero på att jag ramlade, att jag har sträckt mig eller att jag simade in i en person. då är det roligen en alvaligare sak. men jag hoppas på att det är träningsvärk. för då kommer det troligen att gå över inom några dagar.

men jag har galda nyheter. det har äntligen slutat snöa hemma hos mig. men tyvärr så har jag än inte sett solen. men det kommer troligen ganska snart. men jag är så glad att det inte snöar. jag skriver det iugen det snöar ínte. nu får man väll hoppas att det inte börjar igen bara.

 


fredag

fattar inte att det redan är fredag. jag tyckte att  åndag och tisdag gick så segt. men sen har det bara flyde i väg. men nu är det i alla fall fredag. jag ska melodifestivalen i kväll. det kommer bli grymt kul. kommer sitta på parket så det blir i alla fall bättre slíkt än förra gången då jag satt uppe på 400.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0