mat

 
ska snart gå upp på park för att laga mat. känns ju JÄTTE kul. (suck) men det ska man väll över leva i alla fall. sen är dagen slut i alla fall och då ska jag åka hem och bara ta det lugnt. förhoppningsvis så kommer mitt humör att bli bättre. men i annan dets måste jag komma på varför jag är så nere. det kan bero på vädret (jag hoppas på det i alla fall).


svart på tal

Anonym om svart på tal:
Haha, varför är du less på klassen,?

svar: gud va skönt det känns att alla inte säger taskiga saker. varför jag är less på klassen? igentligen så vet jag inte riktigt den här gången. men jag är ganska duktig på att bli less på folk. men det brukar ofta gå över ganska snabbt. men jag blev troligen less på klassen för att jag är så himmla trött och less på allt som hör till skolan just nu och då hamnade tyvärr klassen med i less hets facket. jag mår inte så bra just nu men jag kämar på och när det kommer något vägen som gör att det blir ännu jobbigare. det kan vara något minimalt som tex denna gång när jag känner att det finns folk som förstör så att jag inte kan få det betyg som man kämpar i mot. så kan min ilska och less het gå ut över andra personer.

jag hoppas att du fattar.


trött

nu sitter jag på skolan igen. värkar som jag bara skriver härifrån. men men värkar som det bara blir så. dagen känns inte så direkt posetiv just nu. men det har inte veckan heller vara. men men. jag värkar som jag har hamnat i en dyster tid då jag värkar göra alla galna på mig. så jag ska nu försöka att vara posetiv och skriva det taskiga där jag kan vara anonym. men det värkar som dom har också blivit less på mig. men allvaligt så bryr jag mig inte. känns det inte skönt att inte bry sig. jag tycker det i alla fall.

jag är extremt trött. men som tur var så kommer jag få ta det lugnt i kväll om det nu inte händer något. men jag säger det igen jag bryr mig inte.


okej

okej jag ber om förlåt för alla som är extremt sur på mig just nu. men allaligt så bryr jag mig inte heller. det är inte heller någon som säger att man måste älska alla heller. så jag tycker att det inte ska komma som en chok att jag inte tycker om alla hela tiden. men en sak som jag tycker är ganska komiskt är att ni sutter och klagar på mig att jag är feg när jag skriver här. där alla som läser vet vem jag är och så vidare. så går du/ni in och kommenterar anonymt och klagar på mig. ni behöver inte skriva några arga komenterer men ta det bara som en tanke väkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0