ledig

 
hejhej
ja idag är man äntligen ledig. jag hade planerat att gå ut och fota lite. men det har än inte blivit av. jag är så himla trött att jag har inte orkat och nu är det försent. jag skulle också försöka att göra någon av läxorna man har fått under praktiken. men självklart har jag inte orkat det heller. ni kanske då under vad jag har gjort. jag kan då säga INGET. så jag fattar inte var dagen har tagit vägen. men men man klan få vara lite lat när man har jobbat så mycke som jag har gjort. jag tror att det är själevads luften som gör en så trött för jag var lika trött när jag var på rosenborg. men på nå konstigt sätt super pigg när jag var på lingbo. så det måste vara luften i själevad.



jag sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem så jag får någon att prata med. det är jobbigt att vara själv så mycke. men hon kommer nog hem om en timme så jag får lida lite till.
men det kommer nog att gå bra.

hej så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0