kväll

är nu hemma och jag fick min efterlänktade tårta=). men när jag var på väg dit så råkade vi hamna efter en tarktor som gjorde att vi inte kom uppför en backe. men det gick ändå ganska bra efter ett tag.

när jag kom hem så satte jag mig direkt och kollade på konståkning. jag fattar inte varför jag tycker att ryssland är så duktig. men jag bara älskar honom. tyvärr så vet jag inte vad han hetter. men det kan ni söka på om ni vill veta. men tyvärr så kom han BARA på andra plats. det berodde troligen på att missade på en ska, men jag vill att han skulle vinna. men men allt kan inte bli som man vill.


så här ser han utr i alla fall. kanske inte den snyggaste men gudligt duktig. jag kan äligt säga att jag har blivit beroende av honom. när han åker så hejjar jag på hponom som att han skulle ha kommit från sverige. =)



010228

god morgon

nu är det dags att slå upp dom blå och röra på dom små. dagen är redan fullbokad med snöskotning, packning, städning och förflytning. det snöar än ute så man vill inte gjärna kliva upp ur sängen. men men man får väll ta dasgen som den kommer. jag ska i alla fall åka på kalas och fira en person idag som fyller år. så jag hoppas på att det blir tårta men man kan ju aldrig vara säger.

men hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0