buuu

jag har fått världens frossa. jag fryser hela tiden. men jag har inge feber så det är bara skit konstigt. men jag har i alla fall slutat att ha förkylnings symtom i alla fall och det är jag glad över.

två tredjedelar av skolan är på frislufsdag idag så jag kan medea att jag har aldrig varit med om att det har varit så här tyst. jag vågar knappt skriva för det låter så mycke. då fattar ni hur tyst det är. alla datorer är inte uptagen. en sån här dag borde det vara varje vecka.

efter skolan idag ska jag äta på stan innan jag går på ki boxen. det är skit kul så jag tipsar er alla att börja eller i alla fall prova på. man får värdens bästa tränng för överkroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0