blää

skolan är värkligen det värsta platsen på jorden just nu. är det bara jag som vill ha lov. jag vill ha sommar. jag vill vara någon helt annan stans än just här. men såna drömmar går aldrig i uppfylelse. så jag vill bara säga ge er snälla.

har lektion nu så jag måste gå.

varför??????

allvaligt så är jag så ...  trött på ..... så jag kommer inte skänka er mitt hjärta mer idag. så att ni kan krossa det mer. men jag hoppas att ni som jag har i tanken kommer ta åt er. modig är man när man sitter vi en dator. då vågar man säga det ofattbart otroligt dumma som kan krossa ett berg. men ...  jag tycker att du ska allvaligt komma istället till mig och säga det än att skriva det på datorn. tack i för tid. =)


svart på tal

Anonym om klassen:
Vad tycker du att vi ska göra då? Tror du inte att vi har pratat med honom? Det är ju inte direkt vårat fel att han hamnar på fel ämne?! Du vet väl att alla i klassen kan läsa din blogg? Det blir lite pinsamt när du skriver sånt här då kanske? ... Prata med oss på skolan istället!

svar: vill du värkligen veta vad jag tycker att ni ska göra. sluta att föra han på sido spår, uppmutra han inte att fortsätta mm. ni kanske har pratat med honom men det märks inte direkt när ni beter er som att ni tycker att det är super kul att han hamnar där. nej det är inte ert fel. men jag är så less på ganska många i min klass och tyvärr så fick ni slinka med i inlägget. ja jag vet att alla i klassen kan läsa bloggen. men det värkar som att det är ända sättet att få er att fatta hur less jag är på er. men alla behöver inte ta åt sig av det.  men du som komenterade värkar känna dig träffad i alla fall. nej jag tycker inte att det är pinsamt det skulle ha varit pinsmt om jag pekade ut dom jag är less på men så hövlig är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0