8 dec

Ett minne jag har

haha hur ska man kunna välja ett minne.
men jag har ett minne från när jag vara typ 10. jag gick i simskola på badplatsen som låg en bit i från där jag bodde. jag höll på att simma längdsim och när jag skulle vända så kände jag att det gorde ont i en av minna fötter. men jag brydde mig inte om det då. men när jag ett tag senare skulle kliva upp på bryggan så märkte jag att det blödde kraftigt från några sår på min fot. jag visste redan då att jag hade blivit biten av en fisk. men det som störde mig var att inge trodde på mig, utan sa att jag hade klivit på glas osv.


Kommentarer
Postat av: chayenne

Hahaha söt fisk :P Allt bra idag? :)



sv: Vinter är det vackraste årstid att fota tycker jag! :)

2010-12-08 @ 11:35:41
URL: http://hellsbelle.blogg.se/
Postat av: dannie

jo tack allt bra, allt bra (:



Händer idag söt? Puss!

2010-12-08 @ 11:56:34
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0