mulet



jag har varit ute en sväng idag. jag hade en sån där insperations promenad. så nu kan jag börja skriva igen. det känns kul att få börja arbeta lite igan. men jag hoppas att jag kommer ha fått ur mig mycke innan skolan börjar igen. men det går nog bra ändå.


frukost

jag har än inte kommit ur sängen. men jag har nu fixart så jag äter min frukost här. min bror har än inte kilivit upp så jag vill inte sitta själv i köket och äta. så nu sitter jag i sängen.

god morgon

nu har jag vaknat till liv igen. det är än ganska tidigt men men vad gör man när man inte kan sova längre. jag var nyss upp en sväng och upptäkte att det var mulet igen. ganska tråkigt. men jag tror nog att solen kommer.

igår kväll satt jag uppe med bror och hans flickvän och såg på film. vi hade det facktist ganska mysigt. men då blev det ganska sent också. men det gör ju inget när man har lov och inte behöver kliva upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0