måndag

i helgen har jag varit med min pojkvän. så jag har inte bloggat något. men vi har haft det super skönt tillsammans. som ni märker ni som följer mig så bor jag och min pojkvän inte så nära varandra. så vi kan bara träffas under helgerna. men i fredags så kom han till mig. då blev det inte så mycke gjort. sen på lördag så gick jag och min kompis på bio som inte gick så bra. textninten ville bara inte funka. sen i går så for han hem och jag for till pappa igen.

men nu är det måndag igen och jag sitter på skolan. jag börjat inte för än tio så jag ska göra lite läxor och arbeten. om jag ska vara ärlig så fattar jag inte varför jag vaknade tidigt. idag ska det bara bli en lugn dag.

har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: du har ett sött utseeende:D

2010-04-26 @ 08:31:26
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, kika gärna på inlägget jag just skrivit där jag tipsar om sommarkläder!

2010-04-26 @ 08:48:44
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0