så trött

jag hade planerat att sova ut i morse. tror ni att jag kunde det? nej fridas katt nasse stod utanför min dörr 7.15 och jamade. när jag hade släppt in han var det inte lönt längre att sova. så jag är TRÖTT.

jag har fått sitta katt vakt. jaja ni tror inte att det är lönt men med nasse hemma så måste man det. han är så jobbig när han vill följa med en överalt. jag hade planerat att göra lite skolarbete. em det han jag inte på dom timmar jag satt kattvakt.
för nasse
1 bajsade i elins soffa
2 spydde på mitt golv
3 kissat på elins rum, i duchen och vi anar i diskhon
4 sloggs med lukas (vår katt)
5 nasse ville ha uppmärsamhet hela tiden och jamade hela tiden.

som tur är så har han och frida åkt nu. så det är lungn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0