ros

du är en ros
en ros har massor av taggar som sticker ut åt alla håll.
om man rör den så kan man råka få någon av taggarna i fingret.
det är därför man inte ska röra dom.
en ros är vacker på avstånd men skadar en på nära håll.
det är därför en ros inte kan var med andra blommor.
men hallå sa jag att du var en ros?
men fölåt jag menade att du var fyrklöver.



slut för dagen

ja nu har man slutat för dagen. klockan är typ bara kvart över tolv så det känns inte som det är värkligt. on typ tre timma går bussen hem drygt va?

jag, josse och ville sitter nu i bibblan och försöker att fördriva tiden lite. sen blir det väll stan som vanligt. jag är så trött på att gå på stan.

jag återkommer i kväll hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0