poesi =)


jag har lite tråkigt så ni får två dikter av mig. klaga inte gjorde dom på fem minuter. =)


bara för att du är min vän,                                         
får du inte köra över mig.                                         
du står mig nära,
men du får ändå inte trycka ner mig.
du kanske mår dåligt,
men låt det inte gå ut över mig.
dina arga ord,
sårar mig ljupt.


himmelen är blå
solen är gul
varför är det då
så kul
gräset är grön
och snön är vit
varför är sjön
bara en lite bit


kvälls sjuk

ja nu är skola slut för denna dag. det gick väll bra.

jag sitter nu här hemma och försöker att känna den sköna kännslan av att vara frisk. men det funkar inte så bra. jag har huvdvärk och ont i halsen. jag fattar inte vaför jag inte kan vara som en normal person som känner sig sjuk på dag tid. men nej nej jag är en sån där som är kvälls sjuk. därför kan jag aldrig kliva upp på morgonen och känna att idag är jag sjuk. (suck)

erik är här nu. men lill vovven är hemma. buuu men jag överlever troliggen att inte få träffa han idag.


lunch rast

nu ärdet bara en lektion kvar den här dagen. det är psykologi. det är så tråkigt men men. jag har nyss bytt mitt egna val till aksiekunskap.

jag och josse cyklade till skolan i morse. det var lite jobbigt för det första var jag och är jag förkyld och fördet andra så harjag inte cyklat så mycke sedan jag slutade att jobba. men hem går det ju mycke lättare för att det bara är nerförs bakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0