onödig

ja den här dagen känns lite onödig. vi har haft två lektioner med samanlgad tid på 2 1/2 timme. det känns då lite jobbigt att vi var nästa hela dagen på skolan.

ja men nu är första dagen på veckan av klarat. jag vet inte vad jag ska skriva mer. jag har nyss gjort klart psykologin så det känns skönt.

hålltimme

ja nu har vi håltimme i 3 timmar. det är så kul jippi. men så är det. jag vet inte vad ska gör men det märs troligen. för något blir det troligen.

har haft kreativt skrivande det gick bra men vi gjorde inte så mycke. men det är ju inget problem för läraren är ändå så kul att bara höra på. undrar om jag kommer att bli så när jag har gått klart kursen. då kommer alla att dö som är nära mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0