kväll

ja idag har jag kommit till mamma igen. det har igentligen inte hänt så mycke. jag har lite ont i ryggen för jag råkade ramla ur sängen inatt. jag vet inte om det är för att jag ramlade in i sängbordet eller om det är bok högen på golvet som var orsaken till värken. men men det spelar igentligen ingen roll.

jag och mamma fick gå ut och gå en sväng för att kolla hur långt dom har kommit med sjukhuset. jag undrar bara vad dom ska göra med platsen där dom river. hoppas att det blir något bra en park eller något. när vi var på väg hem såg vi ambulanshelikoptern komma. undra vad som har hänt. det kan inte var en vanlig olycka för då skulle dom inte skika helikoptern. men det kanske man märker imorgon när man läser tidningen.

nej nu ska jag slute jag ska äta lite glass och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0