jag blir döv

jag hatar när grannarna måste hålla på att borra och sånt. nu håller en av mina grannar på med det. det är som att stå vid ett plan när det är i gång och ska starta. man blir lätt sakt döv. man får inte heller ha ont i huvudet. jag men jag har klagat klart nu.


frilufsdag,elevråd och aktier

på morgonen hade jag och josse aktiekunskap. det gick ganska bra tycker jag i alla fall. sen var det elevrådets årsmöte. ja jag vet inte vad jag ska säga. det var pinsamt nästan. jag fattar inte att vissa han hålla på på ett vist sätt. jaja men det gick bra.

efter lunch hade vi frilufsdag eller vad ska kalla det. det var så där kul men jag får väll skylla mig själv. men det var inte derekt någon annan fel så ingen behöver ta tilll sig. (det känns som att om jag inte hade skrivit det sista skulle vissa i klassen bli sur suck) men det var väll roligare än om vi skulle ha haft vanliga lektioner.

när jag kom hem skrev jag lite på min bok (eller vad man ska kallla den). jag räknade och jag har skrivit(håll i er så ni inte tippar) 37 sidor. jag fattar inte hur jag ska orka renskriva det och all efter arbete man måste göra. men det tar vi den dagen jag blir klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0