hej

på eftermiddage har vi haft besök av vännen till mamma. jag har också gjort lite läxor så att jag inte behöver göra det nästa vecka.

vid nio ska jag och mamma på bio. vi ska se på flickan som lekte med elden. jag har läntat hela dagen. men nu börjar det kännas som att det nära.
jag återkommer imorgon.

helg

nu är det lördag mot vadrgon. jag vet inte riktig vad jag ska hitta på idag. men det märks troligen. ikväll blir det bio om nu inte alla biljeter är slut. sist jag kollade så var det bra några kvar så jag har inte för stora förhopningar på att det blir. 
nu siter jag och väntar på att vi ska få besök. men hon kommer troligen vid tolv så jag får vänta ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0