fredag

ja nu har man klarat av en dag och till på skolan. jag fattar inte att det kan gå så fort.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva det har inte hänt så mycke. fotograferingen gick bra även om jag såg dumm ut på bilden.


i skolan

ja nu har man kommit till skolan och klarat av första lektionen för dagen. det har inte direkt varait jobbigt så jag har inte mycke att skriva om.

efter lunch har vi två lektioner och sist på dagan har vi skol foto.



sovmorgon

idag fick vi sovmorgon så vi börjar 9.40. jag har nyss klivit upp. sitter nu och ser på vakna med the viose (skitt i stavningen)

det kommer att bli ganska slappt på skolan idag. två lektioner och sen skolfoto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0