besviken

när jag och min bror åkte hem idag tog vi en sväng i på affären. för att muntra upp mig köpte min bror en krämbulle åt mig. men jag blev grymt besviken när jag började äta på den och det var sylt i den. krämbullarna men vaniljkräm och sylt låg bredvid varandra så råkade troligen ta fel. suck men det kan man inte ändra på. på köpet var den inte god. jag som ville ha en krämbulle. =(



trött

det gick bra på skolan idag. vi gjorde inte så mycke vetiga saker. det roligaste vara att kolla hur hanikap anpasad våran stad är. då börjar man fatta att om man blir hanikapad och måste sitta i rullstol. så blir det svårt att ta sig in på vissa eller rättare sagt många affärer.
på aktien fick vi lära oss om börsnoteringar. välldigt spännande.

efter skolan fick jag skuss av min bror. det var därför jag inte ville åka mid dig josse förlåt om jag lätt sur.



djupt sårad

sparka på den som ligger. en viss person sårade min idag. så jag mår dåligt och vill nästan bara gråtta. men jag har tvärr inte förmågan att brytta ihop och bara vissa hur jag mår.
men om jag inte visste att det fanns dom som inte vill att jag ska ta livet av mig så skulle jag troligen göra det. jag mår så dåligt men personen i frågan fatta inte att den sårar mig djupt. det är som att slå in en spik i hjärtat på mig och om någar dagar/timmar (inte vet jag) kommer där med sitt ytliga förlåt som den trolligen inte menar eller bara säger för att jag ska släppa det. jag som är så snäll godtar det. men hållet efter spiken är än kvar även om spiken för länge sedan är borttagen. men det blir bara fler och fler hål i hjärtat som aldrig läker riktigt. det blir som att sparka på den som redan ligger efter ett tag.

mitt liv är att kämpa för att orka. och ta imot dom där spikarna som gör hål. men alvaligt fattar jag inte varför du gör så här mot mig. men jag orkar inte kämpa imot längre. så om du vill så får du fortsätta att sparka på mig om du vill. om det nu gör dig gladare. för för mig spelar det ingen roll längre jag har redan så många hål efter dig.

jag fattar inte varför alla måste gadda ihop sig om just denna dag gå imot mig. så om någon av ni som läser kännde er träffade på det oven kan det vara ni jag menar. men det finns fler i denna värd som har varit "sur" på mig för olika saker. vissa fattar jag inte men så är det.

ps: viktoria du får hjärna köpa något som täcker blåmärket du gav mig. HAHA skämta får väll prova några brun krämer och andra saker för att tecka över det. alvaligt så tycker jagsynd om dinna syskon som måste ha dig som stora syster när du gör sånna blåmärken. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0