umeå

imorse ringde klockan 6,50. det var bara att kliva upp lite drygt var det men det kändes ändå som att man skulle gå till skolan. vid halv åtta gick jag hemifrån för att vara nere på busstationen åtta. där mötte jag upp josse. sen satte vi oss på en buss mot umeå det tog två timmar upp. det var lite drygt men gick ändå ganska fort. sen var vi på stan i sex timmar. som  gick oväntat fort. vi skulle igentligen vara där en timme till men både jag och josse var less, hade ont i benen och hade shoppat klart vid tre. så vi åkte hem då. vi känade en halvtimme och tio kronor på det. men men. jag kom hem nys det är typ tio timmar sedan jag for och dom är dom snabbaste timmarna i mitt liv.

ps jag digga lagerhouse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0