skolan

sitter nu på samhällen och försöker att skriva om ekologism. det gå ganska bra men det är lite drygt.
det är första lektionen så jag är ganska trött. men det kommer att gå över.

ute är det svinkalt. jag börjar faktist börja fundera på att ta fram vinterjackan. men det är än för varmt på dagarna så jag får vänta ett tag till.

nej nu måste jag arbeta. hej då

blinka lilla stjärna

igår var jag på stan. det var alvaligt packat där. det känndes som hela ö-viks tjejer. det varinte ens lönt att försöka att gå på gina triko(vet inte hur det stavas). men det blev liten shoping hög närm man kom hem.

idag har jag varit på skolan. det har faktist gått ganska snabbt. på idrotten gjorde vi kopertest. det var ganska jobbigt men det facktist ganska bra. jag sprang hela en minurt snabbare än förra gången.=) sista lektionen hade vi aktie men läraren vara sjuk tror jag? så vi hade ingen lektion.

så jag och josse gick ner på stan för att fördriva tiden. så klart gick vi på gina men jag hittade inget. blev faktist ganska förvånade att dom inte hade några snygga kläder. men men det kan bli bättre längre mot jul. förhoppningsvis!!! senåkte jag hem med josses buss. men det var ganska skönt att gå hem.

kär och galen <3

=) ja nu är jag kär igen. hemligt kär =). jag fattar inte hur en person kan göra med en. just nu vill jag bra skratta och le när personen är mig nära. hoppa och stutsa om man pratar om honom. jag har pratat med personen några gånger men inte många. så jag fattar inte att jag kan bli så kär. men men. när jag sprang idag så var det just han som hejade på mig att fortsätta att kämpa. jag som inte trodde att han visste vem jag var men tji vad jag fick. =) men det finns många problem också som hindrar mig från att vara riktigt kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0