ont i magen

 
men gud vad jag är trött. ja men nu har man klarat av den första dagen denna vecka.

det har gått bra på skolan idag. det känns som vi bara har suttit vid datorn hela dagen. men så blir det när man har grupparbete i  både socialomvårdnad och samhällskunskap.

efter skolan gick jag till "tandläkaren". ja ialla fall vad jag har sagt. men jag hatar att juga (så jag ber om förlåtelse) så jag kan nu berätta att jag gick till ödlan och brorsan och klippte mig. jag vet inte om det blev någon skillnad. men det får ni bedömma i morgon. det var i alla fall jätte skönt att gå dit och bli ompysslad ett litet tag. jag vill nu tipsa om att gå dit. dom var ducktiga och snälla. men också var det myssigt och det känndes inte som att sitta på en affär som det gör i vissa andra salonger, utan mer som att gå på en dyrr salong och bli fixad.

när jag kom hem så laggade vi pannkaka och njöt av den. så jag har lite ont i magen. men vad gör man om man får äta pannkaka.



en ny vecka

hej hej jag nu har den nya veckan börjat. jag är trött trött trött. råkade försova mig i morse så jag fick stressa för att komma i tid.  jag tycker att jag var ducktig som kom till skolan innan den började. jag tror facktist att jag kan klassa in mig i rekord boken. =)

vi har nu klarat av våra två förtsta lektioner. det har inte direkt varit jobbigt så jagbhar klarat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0