kväll

jag har nu kommit fram till att jag har kommit i den tiden på året då jag är trött och dysster. så nu ska jag klaga. jag är trött och har ont i huvudet. jag nu har jag klagat klart då kan vi fortsätta.

efter skolan idag gick jag och josse upp till skyttis. josse skulle springa kopertestet som hon missade förra torsdagen. jag var mer som ett stöd och tid tagare.
när hon hade sprungit klart så gick vi ner till stan. jag skulle gå på bibblan och låna en ny bok så att jag kan överleva ett tag till. det blev iaf tre stycken. så jag vet inte om jag hinner man det måste jag. det var bra böcker så jag kunde uinte välja vilken jag skulle låna.

när mamma kom hem så lagade vi mat. mamma tyckte jag såg ut som en riktig kock i mitt förkläde och hårband och att jag gick och smakade på allt som kockar gör. men så blir det när man har haft hemkunskap med en kock. jag briljerade med mina kok kunskaper.

nu sitte jag här och funderar på vad jag ska göra i kväll. någon som vet om det är något bra pogram på tv i kväll. (andra avenyn är inte ett bra pogram)


höst

ja nu har man lunch igen. jag fattar inte att dagarna kan gå så här fort.

imorse fick jag stressa igen. nej jag försov mig inte. lins faan skapen krongla så det tog typ tjugo minuter att få in dom. vem har tid med det på mogonen. men jag ha ändå till skolan i tid.

vi har typ drygga lektioner idag. så jag är trött trött trött. maten var blääää. så jag är hungrig. men jag överlever troligen ändå.

nu har vi psykologi. jag vet inte om jag kommer att vara kvar på skolan alla andra far hem så varför ska jag vara kvar då. jag går då troligen hem hellre än att sitta kvar här.

ute är det höst så jag börjar fundera facktist på att ta fram vinter jackan. men den ligger hos pappa så då blir det bnästa vecka.

nej nu ska jag gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0