klagomedelande

jag är än sjuk. ja jag är i alla fall inte förkyld längre. men nu har jag jätte ont i halsen. jag är hes och har ont i huvudet. jag är så less på alla som är nära mig. men det skulle ni också vara om ni var sjuk i en vecka. kan inte fatta attv det redan snart har gått hela lov veckan.

det jag skulle ha gjort på lov veckan.

äta midda med kusiner (klar)
sy
gå på stan med en av mina kusiner
gå på hockey (japp)
träffa Donna
göra slingor på josse
skriva på berättelsen (halft klart)
läsa flyga drake
läsa klart mina böker och skriva reflektion om dom (har snart läst ut den första)

det posetiva med dagen var att dom  äntligen har tagit bort fläckten. nu är det äntligen tyst i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0