kaput

 
gud vad jag har tråkigt. jag som hade planerat att se på arga snikaren eller arlanda. men NEJ då på är tvn kaput eller det är myrornaskrig på alla kanaler. så jag har tråkigt tråkigt TRÅKIGT. någon som kan sända över en händig karl?????
alvaligt så bryter jag ihop snart. det är ingen vettig människa på internet som vill prata med mig. mamma jobbar. jag tror jag blir galen snart. jag vill ha ljud någon att prata med.

om jag har avlidit innan i morgon så vet ni orsaken.


cafe´


föreläsning för att förhindra sånt här

vi har haft  en krisdag på förmiddagen så vi lyssnade på föreläsningar av ambulans, polis, brandkåren, krisgubbe och en från kommun. det var ganska spännade faktist eller vissa delar iaf. men på eftermiddagen hade vi vanliga lektioner så det blev ganska dryggt. men vi överlevde det också.

när jag kom hem gjorde jag lite läxor. jag borde göra några fle men det orkar jag inte göra nu.

nu sitte jag hemma ensamen. ganska skönt att inte ha massor av folk runt en hela tiden. men det är tråkigt också men sånt får man leva med.

ps är sugen på kaffe eller cafe´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0