kallt

 
vi hade ingen lektion. jag gick när det hade gått en timme. då hade han inte kommit så jag tror inte att han skulle komma heller.

jag och ville gick ner på stan och väntade på bussen eller jag skulle vänta på mamma. hon slutade fyra så jag följde med ville ner på busstationen.

sen gick vi hem. åt och städade. så nu har vi gjort helg.

vill ni veta något kul??? TV FUNKAR =)


oooo vad var det

sitter nu på aktienkunskap. undrar bara hur länfe man måste vänta innan man får gå. nu har det snart gått tjugo minuter och läraren har än inte kommit.

det gick bra på idrotten idag. jag och ville gymade. det var inghen där så vi kunde fjanta runt som vi ville.

§§§§§§

jag överlevde!!!!!! jag är inte tv beroende så nu har vi rett ut det.

än så länge har dagen varit ganska normal. inget har hänt som man måste skriva om. eller ja juste det ja en sak kan man skriva om. det är så att min kärra vän och kompanion har blivit sjuk igen?. så jag och ville har fått klara oss själv. men det går det också.

snart bir det idrott och då ska vi gymma om nu inte ville ångrar sig och vill springa. men det är ju en liten risk. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0