helg HELG!!!!!!

det gick bra på skoljoggen. lite jobbigt men ändå ganska bra. efter det gick vi ner på UH. det var ganska skönt att vara lite trött och sitta där i värmen och njuta. sen for jag hem.

ja nu är det helg ÄNTLIGEN. gud va skönt att få sova ut imorgon.

när jag kom hem så sa mamma att hon hade träffat en person på hennes jobb som visste vem jag var. det är andra gången den här veckan som mamma har träffat någon på jobbet som känner mig. ja den här gången var det en viss elisabet. jag vet en som läser den här bloggen som vet vem det är.

ikväll blir det idol.

jag hoppas att ní får en trevlig helg


bibblan

ja nu har man klarat av skoldelaen av dagen. vi har barahaft två lektioner så det har inte direkt varit jobbigt. sitter nu i bibblan som vanligt. det var hamburgare idag till lunch så jag mår lite illa nu.

snart ska vi gå upp till florabadet och köra skoljoggen. det kommer att gå bra för det är ju inte så långt runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0