galen

jippi nu är det äntliogen en ny vecka. jag fattar inte varför men jag har varit supper glad och på gott humör hela dagen. det är ju inte måndagens fel att man är så trött. så man måste ta vara på den dagen också.

skolan kan kjag säga så här. gud va fort det gick. helt plötsligt (jag är allvalig) så sa josse att vi har lunch. det kändes då som vi nyss hade börjat för dagen.sen var det bara en lektion kvar. fattar ni varför jag inte hinner något på skolan det bara svich och sen är det slut.

efter skolan gick jag på körskolan och blipade lite på datorn. där var jag i nästan 1 1/2 timme. så jag fick springa till bussen.

när jag kom hem så möttes jag av brummandet av tork fläckten. pappa hadre målat så det stinker. men de kommer att gå bort (förhoppningsvis).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0