???

vad har jag igentligen gjort dig?? vad ger dig rätten att klaga på mig? mår du bättre av att göra så att någon annan mår dåligt. jag undrar bara. jag tycker också att det är grymmt fegt att hacka på någon genom internet och att vara anonym. hur ska jag då veta vad jag har gjort för att få höra sånna hemska ord??

du får gärna höra av dig och berätta för mig vad jag har gjort. jag förstår bara inte. jag kan vara trög fattad och därför snälla berätta. varför??


kväll

på eftermiddagen berättaed jag att vi skulle på krishantering. det var faktist ganska kul. jag hed ju typ dissat ut det före men jag blev förvånad att det var så kul. man fick både lära sig HLR och släcka bränder. jag hoppas att man kan komma ihåg allt när man måste ta till det. men jag hoppas först att man inte ska behöva men men ibland händer det man inte vill.

efter vi var klar så kom min bror och hämtade mig så att jag inte skulle behöva åka in till stan och bara vända. så det var ganska snällt av honom.

bättre att vara förberäd att saker händer
än att tänka att det aldrig kommer att hända

hål

hur drygt är det igentligen. vi skulle ha haft matte men nu är läraren inte här. vet inte varför. så nu har vi hål i typ två timmar. vad gör man under den tiden. ja man sitter vid datorn. =(

på eftermiddagen så ska vi har kris hantering. det blir väll att släcka några bränder. vi slutar tre. som tur är så har jag en sån snäll bror som vill och kan hämta mig. så att jag inte ska behöva åka in till stan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0